jag är så STOLT

Det kliar i hela min kropp, det kliar av kärlek och stolthet.

Max har idag fått ett heltidsjobb, som han börjar på den tredje maj. Alltså förstår ni hur duktig min man är!? Han gör klart skolan tidigt och blir ringd och erbjuden jobb! De BER om honom för att han är så jävla duktig på det han gör. Jag är så stolt så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


» sus

hej! gillar verkligen din blogg,verkar ha ett sånt lyckligt liv och en otroligt söt dotter:)



jag har bara en fråga. angående den "stora nyheten", haha, att louisa var planerad.



Hur kommer det sig att ni tog ett sådant beslut, jag menar när ni var så unga? alltså att vara kär är ju ganska vanligt för den åldern men många skaffar inte barn för det liksom. missförstå mig inte är bara intresserad hur ni kom fram till det beslutet.



Sedan undrar jag också, jag vet ju att du inte vill vara alltför privat i bloggen men du har några gånger nämnt att du inte haft/har en sån bra reltion med din mamma. har läst lite om detta med unga mödrar och i många fall, inte alla dock, så är det ofta de unga mammorna som har haft något slags familjeproblem, men sin mamma eller pappa och saknar därför den där tryggheten och vill då själva ha barn tidigt för att "fylla" det där tomrummet.



som sagt, jag dömmer inte, är bara intresserad hur du/ni tar ställning till detta och vad du tror. lycka till!:)

2010-04-22 // 14:55:42

men gud va kul!!! :D

2010-04-22 // 15:03:09
» lamo

Hej

Även jag är stolt och lycklig för er skull

Lycka till!

2010-04-22 // 16:11:28

Hälsa Max Grattis från mig och Adde:)

2010-04-22 // 17:00:19

GUUUUUUUUUUD VAD ROLIGT KLARA! :) Önskar att robbin hade samma tur.

2010-04-22 // 17:20:31

jätte glad för eran skull, ja vi håller fortfarande tummarna vi.

2010-04-22 // 17:31:02

Jag är också stolt över min son.

PS: Tror du han kan låna mig en hundring tills jag får lön nästa månad?

DS

2010-04-24 // 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback