i'm to old(mommy) for this shit!

Hemma nu, mysigt att träffa Karro och få komma iväg ett litet tag men krogen är nog inget för mig, längtade hem varje sekund. Nu ska det sovas här i stugan.
Imorgon blir det nog öppna förskolan med fina Patricia och Sanne, men mer om det imorgon!

Sov sött


Tack så mkt! :)

2010-04-29 // 10:42:44

sorry för sent svar ;) outleten fanns/finns i jakobsbergs centrum ;)

2010-04-29 // 16:47:40

God morgon! Nae.. eller jag är inne lite Ebba, det stod mellan det och Angelica och jag har tidigare sagt att om jag får en till dotter ska hon heta det men får se. Nu börjar jag vela lite, det finns så mååånga fina namn,det gäller bara hitta något som passar :) Kram

2010-04-30 // 08:54:44

haha vad kul! att vi tänkt på samma namn alltså ;) ja och det är så svårt jag menar namnet är något som dom bär med sig hela livet. Kram

2010-04-30 // 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback