hemma igen

Vi är hemkomna sedan några timmar tillbaka nu.

Helgen hos lillans mormor har varit superhärlig. Vi lyckades tajma in det underbara vädret till den grad att jag suttit i linne och solat, ovärderligt. Utöver solande så har vi ätit god mat och bara tagit det lugnt.

Lillan däremot sov skitdåligt(jämfört med annars) torsdag fredag lördag. Nu vet jag varför; hon vill sova i egen säng. Natten till idag lade jag henne i vagnen bredvid sängen och vips så sov hon sina sju timmar, åt en kvart och sov sedan tre timmar till. Självständig tjej det där inte sant? Vill inte sov med mamma ens nu, och hon är blott tre månader gammal.

Så nu är vi tillbaka i vardagen, utan pappa såklart. Han kommer hem fyra inatt, ni kan ju tänka er vad jag längtar. I fem dagar har han varit bortrest nu, han har många pussar och blöjbyten att ta igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback