grandma

Idag är vi hos mormor ska ni veta! Max jobbar så jag och lillan(som nej inte ännu fått ett nytt namn, vi smakar på Louisa, det är en process, bare with me!) är här över dagen/kvällen. Vi ska passa på att tvätta lite och äta Flygande Jacob.
Prinsessan är förövrigt glad idag, hungrig tös minst sagt, vill äta en gång i timmen. Det gör inte mig så mycket, vill hon så lyder jag!

Har sedan ett tag tillbaka att sett att lillan är vänsterdominant, alltså att hon använder vänster sida mest. Nyss såg hon sin högra hand och försökte då greppa den med sin vänstra. En liten vänsterhänt tjej kanske?

Nu har mormor spelat dragspel för lillan och mig, tro på fan att hon tyckte det var roligt att se på, helt förstenad och sjöng sedan med lite också. Det går i en rasande takt detta, alldeles för fort egentligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback