godmorgon folket

Uppe sedan länge nu, sjukt trött. Somnade vid halv två vilket inte är sådär supersmart om man har en gullfia som vill äta och mysa på morgonen. Men vad tusan, en natt gör ju inte särskilt mycket.
Angående igår: Eftersläppet började klockan tio men vi kom inte in förräns kvart i elva av någon anledning. I dörren kollade vakterna ens väskor och jag drog en lättnadens suck över att jag inte tog med mig bröstpumpen vilket jag hade tänkt egentligen. Det hade ju sett roligt ut..



Kom in vid elva där någon gång, pratade med lite folk, drack en cider, dansade lite och gick sedan hem. Haha! Känns som om krogen verkligen är så överskattat som folk påstår. Hemma kvart över ett i alla fall, duschade och kröp sedan ner bredvid en varm Max.

Blir ingen öppna förskolan idag, Patricia kunde inte och jag är nog alldeles för trött. Däremot kommer Tant Sanne hit och myser med oss, hon får ta Louisa ett litet tag så kan jag städa denna lägenhet som ser ut som ett bombnedslag. Försöka ta en tupplur eller två med Lollan skulle inte sitta helt fel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback