glömde berätta

Igår somnade lillan halv nio, sedan sov hon ända till klockan 5 imorse! Då åt hon en kvart och sedan sov vi vidare till åtta! Helt otroligt vad hon är snäll. Känner mig riktigt lyckligt lottad. Nu har hon somnat, förhoppningsvis för natten. Jag ska passa på att ta en varm dusch så fort Criminal Minds är slut.



sv: Hehe jajamensan, blir nästa vecka som vi åker och träffar Ehline och lillkillen. Vore skitkul att träffa dej så för mej går det bra (;

2010-04-15 // 22:18:41

sv: Ja alltså, det är ju helt galet! Nästa vecka blir hon 7 månader, nyss var hon ju liiiten :( Haha, samtidigt som det är roligt är det fasen lite tungt också :p

Ja men vad bra, gör det :) Roligt roligt tycker jag att träffa alla som man följt under graviditeten (:

2010-04-15 // 22:37:54
» Ella

Det är fler och fler som skriver att det knappt kändes med ryggmärgsbedövning så det känns inte lika nervöst längre :) Men jag är ju så tok rädd för sprutor. Innan jag blev gravid så fick jag hand svett och blev jätte nervös av "stick i fingret" :P Men nu har jag gjort det så många gånger så jag är van :)

Hihi va roligt att höra att du uppskattar min blogg :)

Tack så mycket :)

2010-04-15 // 22:55:04

sv: Hihi taaaack! Ja, vete sjutton hur hon kunnat bli så sööööt... Haha. Jaa jag gick också vid 8 månader, men Savannah har inte ens börjat förflytta sig på golvet än så det är nog ingen fara... Men ja, tiden går snabbt så snart är man där ändå :P

Okej, vad bra! Det blir ju kanon (:

2010-04-15 // 23:25:34
» anna

då talar vi om att spring om varandra! haha! gör du något mer besök på skolan då i framtiden?:D

2010-04-15 // 23:57:16

Ja de kan jag. De beror på om du ska ha med färg eller blekning. Men de kan jag nog ändå intw säga på rak arm. Det är billigare än på salong iaf :)

2010-04-16 // 08:21:51

Gött när dom sover! :)

Ha en bra dag :P

2010-04-16 // 09:25:51

Hej gumman! :D haha, ja jag vet. Min lilla jabbaaaadehut tjockis! men du! på tisdag, hade du planer på att hänga i parken med galna morsor? om du läser Loves blogg såklart å vet nått om de?

2010-04-16 // 10:09:55
» Ella

HAHA stackare! Då förstår du hur jag känner :P Jag förstår att man typ inte känner så mycket eftersom att man är i helt andra tankar. Det kommer nog gå bra. Men jag kommer vara väldigt nervös på morgonen och när jag väl kommit dit. Men det blir nog bra :)

2010-04-16 // 12:12:55

Hej!

Jag har en tävling på min blogg just nu. Riktad till er som har barn :) !

Var med och tävla nu och vinn fina priser!



http://sandriiisch.blogg.se/2010/april/tavling-2.html#comment

2010-04-16 // 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback