för första gången

Ikväll ska jag gå ut för första gången! Mormor ska vara barnvakt då Max ska gå på en kompis födelsedagsfest(kalas?). Jag och Karro ska gå på något ställe hon föreslog och jag ska göra mig snygg(?) för första gången på mycket länge!
Nervositeten kryper sig fram vill jag lova. Hur beter man sig utan Louisa? Helst vill jag ha en tshirt med en bild på henne oc skriva "Jag är Mamma!" på, men det kanske blir övertydligt?

Och alla ni moralpredikare: Ja jag ska gå ut och vara ifrån Louisa en längre tid för första gången.Ja det kommer bli jobbigt, men nej jag är ingen dålig mamma. Tiden jag går så har hon somnat för natten, och mormor är fullt kapabel till att ta hand om henne.

Det kommer bli kul men också jobbigt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback