fiasko..

Ja ni, igår gjorde jag mig riktigt uppiffad, smink kläder, hår och skyhöga klackar. Jag kan till och med säga att jag såg smashing ut. Hade ont i magen hela kvällen över att lämna Louisa. Inte nödvändigtvis för att jag var orolig för att mormor skulle ha hand om henne men mer att JAG skulle bort och vara ifrån min lilla lilla bebis.
Så klockan tio gick jag hemifrån mormor, där en trött Louisa sov så sött, med en klump i magen.

Mötte Karro som på tunnelbanan visade sig må dåligt så det blev ingen utgång för mig igår inte.. Jag var tillbaka igen klockan elva. Det var det, kändes hemskt att läna Louisa för "ingenting", hade känts mer "värt" det om jag verkligen hade gjort något och haft kul. Men tack mormor för att du tog henne, det uppskattas verkligen!


Idag har farmor, farfar och faster varit här, och nu myser vi i en nystädad lägenhet och ska spendera en lugn kväll tillsammans.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback