drömbebis

Lillan somnade vid midnatt igår efter att ha sovit rätt mycket under kvällen. Minst sagt chockad blev jag när jag vaknade av att hon gnydde klockan åtta, KLOCKAN ÅTTA!!! Då åt hon en snabb snabbis och sov sedan vidare till elva, ELVA!! Jag är sjukt utvilad, bättre blir det av det underbara vädret. Jag kan stå ute på vår balkong i shorts och linne, helt otroligt.
Så nu ska vi äta frukost och sedan ta oss ut på en promenad runt en näraliggande sjö.

Förövrigt kan jag uppdatera om vikten: det går så sakteliga neråt. Vägde mig på mvc igår med kläder och skor och allt och då låg vågen på 64, ett kilo kvar till inskrivningsvikt och fyra till vad jag vägde innan jag var gravid. Och ändå är jag en glass och kladdkakefantast, eller hur Sänni? Så om jag nu helt utan plötsligt skulle sluta med all skit(eh, det kommer aldrig att hända..) skulle det troligtvis säga schwoosh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback