beach 2010.........

Denna kanske man kan bära i sommar? I detta skick jag är i nu kommer jag definitivt inte bära bikini, kanske en med hööög midja då. Vi får se helt enkelt, just nu känns beach 2010 lång långt borta. Det räcker ju inte direkt med att gå ner alla kilon, det ska tightas och fixas lite också, hur tusan åstadkommer man det!?


Jag försöker också knåpa med det programmet. Suger dock än sålänge :P Haa, du var ju duktig!



Haha jättegärna. Ge mig fyra kilo :D

2010-04-19 // 21:32:20

Den var jättefin Klara! :)

2010-04-19 // 22:24:41
» Erica

Den är skit snygg verkligen! Har också kollat på den flera gånger men vågar inte riktigt beställa från katalog.. ska kolla runt lite på stan och se om jag hittar någon:)

2010-04-20 // 10:07:21

Jag har redan beställt en jättesöt baddräkt från bubbleroom med vallmo-tryck mitt fram =) Min mage har så mkt bristningar och hormonrand kvar så har redan gett upp hoppet om denna sommaren. Får ge kroppen ett år till =)

2010-04-20 // 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback