ännu en fullspäckad dag

Idag ska jag till Öppna Förskolan med Alina, Sanne och Ehline och deras knoddisar! Har försökt få tag på Patricia också, så om du ser detta Patricia, messa mig och följ med om du har lust.

Efter det kommer Karro hit och jag ska fixa hennes hår och smink inför skivan som äger rum ikväll. Alltså blir min första utgång ikväll istället och jag ska vara hippie! Håret ska vågas och de utsvängda jeansen ska på. Max ska alltså vara hemma med Lollo under kvällen, visserligen sover hon då men ändå!

Det blir mycket även idag, ska försöka ta lite kort för att redovisa dagens aktiviteter.


En liten parentes: är det bara jag som äälskar låten till Bredbandsbolagets nya reklam? "Upplev mer, upplev mer, upplev meer med Bredbandsbolaget!"


FAAAASIKEN!! Jag hade hemskt gärna följt med, satt inte inne på bloggen igår kväll. Så såg de inte förns nu! :( HELVETE! men får ta de nästa gång! här, 0720368693 här har du mitt nr iallafall.



ÅH! va roligt me skiva ikväll, hoppas de blir bättre denna gång! ;) KRAM!

2010-04-28 // 11:38:22
» Anna

FAN vad SKÖNT! Trodde jag var ensam om att tycka om den reklamen! :P

2010-04-28 // 17:44:45

JAG ÄLSKAR DEN!!! den är så sjukt härlig:P

2010-04-29 // 07:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback