aktivitet



I veckan ska jag försöka mig på att göra egen chokladglass a la Ben&Jerrys Chocolate fudge brownie! Först ska jag göra en kladdkaka kvällen innan som får sega ihop sig under natten, sedan göra den vanliga krämiga chokladglassen, röra ner kladdkakebitar i glassen och frysa in! Ååh jag längtar redan, tror ni det går?
Någon som vill ha recept?


» sara

lätt recept :D

2010-04-25 // 21:22:24

Gud vad gott! Ja, verkligen... Instämmer! Fy fan, hatar verkligen sånt men som sagt egoistiska idioter finns det gott om. Kram

2010-04-25 // 22:15:10

Jag vill ha receptet, klara! Låter ju supergott. Det är en av mina favoriter också när vi snackar om ben&jerrys :D

2010-04-26 // 09:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback