visst tusan pirrar det

Jag går runt i ett rosa moln. Om 21 dagar har vi nycklarna till våran egna lägenhet!!! Jag kan bara inte förstå det. En fin, relativt nyrenoverad tvåa med badkar, diskmaskin och balkong. Det är surrealistiskt och det pirrar i magen på mig varje gång tanken slår mig, vilket är ofta! Nedan är bilder på lägenheten! Tänk bort möbler och kläder och sånt, vilket inte tillhör oss!


Hallen:


Sovrummet


Sovrummet


Sovrummets garderober


Badrummet


Köket


Köket


Vardagsrummet, längst ner är ingången till sovrummet och även utgång till balkongen


Det ser fint ut! :) Hoppas allt går bra. Vad skönt med badkar och egen tvättmaskin! Själv sitter jag i en tvåa med en tvättstuga som delas med 20 andra boenden :P

2009-10-11 // 18:39:00

åh vad mysig och fräsch den såg ut att vara =))

2009-10-11 // 18:52:40

fyyy vad underbart! Nu kommer ni verkligen bli en äkta familj :D

2009-10-11 // 21:35:06
» CD

fuck you jag som precis var fett glad för att jag bytte rum i ett och samma hus.

2009-10-11 // 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback