ute i god tid

Den sextonde november fyller jag 18!
För det krävs en önskelista tycker jag allt. Hade jag inte varit gravid och bott hemma hade min önskelista sett helt annorlunda ut. Men nu ska vi få barn och flytta hemifrån, och prioriteringarna är ännorlunda.
Jag drömmer om att få obegränsad budget att spendera på Ikea, Lagerhaus och andra butiker där man kan köpa saker för heminredning. Men man ska även vara realistisk. Även något slags presentkort för matbutiker som t.ex Willys skulle vara perfa!
So here it goes:

Presentkort på:
Ikea
H&M
Willys


Pengar


Mindre saker(inte högsta prio):
Nageldekorationer
Pengar till löshår
Presentkort på t.ex Gina Tricot&BikBok som jag kan utnyttja efter att Mini är född


» Frida

Det är alltid bra att vara ute i god tid ;)

Låter som en kort och bra önskelista också.

Hoppas du får en bra dag.



Kram, Frida

2009-10-07 // 14:18:03
» Finni

Spännande! Vet ni vad det är för någon?

2009-10-07 // 14:52:39
» Finni

Äsch! Det enda som kan vara är att den är solblekt och då sätter vi igång och syr nya överdrag. Hehe

2009-10-07 // 15:42:46
» Finni

Äsch! Det enda som kan vara är att den är solblekt och då sätter vi igång och syr nya överdrag. Hehe

2009-10-07 // 15:43:00

hihi va kul... själv kan jag inte komma på vad jag önskar mig och jag fyller 18 dagen efter dig :P

2009-10-07 // 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback