systrami

Gick upp imorse när Max åkte iväg. Jag kissade bara och gick sedan och lade mig igen för att jag inte har några lektioner idag.
Jag visste att min syster stukat foten igår när hon var ute. När hon vaknade imorse kunde hon inte röra eller gå på den stukade foten. Jag hörde henne hoppa runt på ett ben här hemma. En kvart senare knackade pappa på dörren och sa att de skulle in till SÖS. Utan att reflektera över det, då hon var där för några dagar sedan också med sin skadade hand som visade sig ha en spricka som de inte gipsade, somnade jag om.

För ett litet tag sedan ringde jag henne och frågade hur det gick. Då har hon åkt på något problem med brosket i foten som kanske måste opereras om två veckor, och efter det följer sex veckor med kryckor.
Hon har redan nu fått kryckor, men kan ju knappt gå med dom då hon fortfarande har problem med sin hand.

Min älskade lillasyster, att hon aldrig kan få slippa ha ont!


sv :tackar :D Min kompis Erica har gjort den :D ( ericaslife.blogg.se) :)

2009-10-16 // 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback