sunday morning




Har sovit riktigt dåligt inatt. Ingen sovställning tycks fungera och det slutar med att jag mest bara ligger och vänder mig, i hopp om att den position jag nyss låg i kanske är skönare fem minuter senare, naivt.

Idag är det dessutom bara 14 dagar kvar tills vi garanterat har en ny, egen lägenhet. Jag suckar av bara tanken. Lättnaden av att få flytta hemifrån, bara rå om sig själva och ta ansvar för sig själva har varit som ett svagt ljus de senaste tre åren, och nu är jag helt plötsligt precis framför nyckeln. Det är surrealistiskt och det riktigt kryper i kroppen på mig när jag tänker på att jag ska få bo ensam med min älskade Max i väntan på våran dotter.

14 DAGAR!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback