seg dag

Gick upp imorse efter en natt utan sömn och åt frukost. Sen fick jag för mig att åka och väcka min prins. Sagt och gjort, och väldigt värt det, att få krypa under ett täcke med en varm kropp är guld värt.

Maxen skjutsade hem mig till fyra och sedan dess har jag pluggat. Har äntligen läst klart boken som faktiskt inte var så hemsk, eller hemsk var den ju i och för sig med tanke på vad den handlade om men det var ingen hemsk läsning. Jag har dessutom skrivit klart min text, tidigt för en gångs skull, brukar alltid vara ute i allra sista sekund. Den blev helt okej och hoppas få någorlunda bra resultat på den.

Nu sitter jag i soffan med en balja te och väntar på att min man ska komma hem från jobbet, hålla om mig och få somna tryggt nära honom. Det är skönt när jag sover med honom för då har jag något att se på när jag vaknar om natten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback