plugget..

Nu ska jag iväg till skolan. Under dagen ska jag smida planer och förberedda eftermiddagen då det händer något stort som sagt. Det pirrar i magen bara jag tänker på det.
Dagen består av två lektioner så det borde jag ju överleva.


skönt med bara 2 lektioner :)

2009-10-05 // 09:26:09
» Tess

åh vad nyfiken jag blir på att höra vad det är! :)

2009-10-05 // 10:26:20

Den 5 februari :) när har du BF? :)Åh vad skönt, jag måste nog säga att det är samma här förutom illamåendet förstås.. jag njuter av att vara gravid samtidigt som jag vill skjutsa på tiden så att det är dags nu, men så ska man inte tänka för gravid är man kanske inte mer än en gång och då gäller det att passa på att njuta.. Jo men det är samma för mig, mitt illamående håller mest i sig på morgonen/förmiddagen.. :)

2009-10-05 // 10:54:10

Okej :) Jo men det har jag också ställt in mig på att göra.. Jajjemen, det är en liten kille! Vart i Sverige bor du någonstans förresten? :)

Kram

2009-10-05 // 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback