pågående projekt

Nu har jag precis målat första lagret av färg på sufletten till barnvagnen. Jag kan ju lugnt säga att det blir i alla fall bättre än innan, värre kunde det ju i alla fall inte bli!
Så nu står den och torkar i köket och jag känner mig nöjd.

Systrami kom nyss hem med en burk cola åt mig, sött inte sant?


Hej! Tänkte bara va nyfiken å höra vad du målar med för färg på sufletten.. :) har nämligen en precis lika dan vagn med exakt samma problem :D skulle va kul å få sufletten svart, en ny suflett va ju inte så billig :P



//Jacline

2009-10-13 // 08:33:22

Hej! Som du säkert sätt så skriver jag inte så mycket på bloggen längre men om ni planerar någon mamma träff så får du gärna skriva och berätta det eftersom jag fortfarande är intresserad! :) Kram

2009-10-13 // 09:03:36

Tack tack.. :) nu ska jag beställa den färgen få se om jag får till vagnen :)



//Jacline

2009-10-13 // 11:12:43
» Rex

Ja Cola är sött.

2009-10-13 // 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback