nedräkningen fortsätter

Idag är det 16 dagar kvar tills vi har våran egna lägenhet. Ja, det kan fortfarande bli tidigare, men 1a november är datumet då vi garanterat har nycklarna till våran egna lägenhet!



Hej :) ja visst kan jag göra en design åt dig med, adda min msn bara [email protected] :)

2009-10-16 // 12:56:20

Åh vad roligt för er! Jag hoppas vi också får tag på en lägenhet snart..

Tänkte höra med dig om du och din tjej kompis som också var gravid kanske ville med ut och käka den 30e okt?

Jag och Alina har pratat och funderat på om vi ska försöka få ihop några och kanske starta en mammagrupp.

Alina har bf 3 dagar efter mig och är 18 år så vi alla är ju i samma ålder och ska ha barn ganska samtidigt.

Alina har även pratat med en tjej som också kanske ville följa med, hon är 17-18 år och har bf i dec.

Jag tror det kan bli roligt, hoppas du vill följa med! Kram

2009-10-16 // 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback