namn?

Varför döper du inte bara bebisen till mini? Mini är ett superfint tjejnamn.

Jag har faktiskt tänkt tanken, men inte fastnat för Mini mer än bara en benämning. Men det kanske ändras sen, vi får väl se.


Det är faktiskt sött och gulligt, men tänk när hon blir så stor att hon ska börja skolan, högstadiet och allt sånt och heter Mini, gud vad jag inte hade tyckt om det då.. Mini liksom..

2009-10-06 // 19:22:03
» Frida

Det där ser du nog när hon föds. Då kommer du antingen att fastna för det eller så kommer ett helt annat namn upp som du tycker att hon ska heta.

Lycka till meed allt :)

Kram, Frida

2009-10-06 // 20:44:16

mini är jätte sött. men jag skulle inte heller vilja heta mini när jag började högstadiet. och ännu värre. tänkt om din kära dotter kommer vara lite kortväxt. då är det nog inte roligt att heta mini.

lycka till! kramar.

2009-10-07 // 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback