mamma och pappa älskar dig



Mini, du ska veta att din pappa tar bra hand om dig och mig. Han fixar mat när jag är för trött och lat. Han stryker på magen du bor i och ler sött när du rör dig där inne. Han frågar ofta om hur du och jag mår, han ser till att fråga noggrannt om du rört dig under dagen efter att jag var orolig häromdagen då du varit väldigt stilla. Han oroar sig redan, samtidigt som vi båda två ivrigt väntar på dig lilla älskade.
Så du ska veta där inne att din pappa tar bra hand om både dig och mig, och att jag vet att han älskar oss båda otroligt mycket.


» Lydia

http://www.youtube.com/watch?v=X7mOzWQSnaQ&feature=player_embedded



Hur söta?! :D Det är helt sjukt att du bara om ngn månad kommer ha en söt liten bebis som ligger o gör små ljud och blir faschinerad av allt som finns runtomkring. Och det allra bästa är att jag kommer ha Er alla tre precis över gatan :D

2009-10-21 // 23:44:55

vad söta bilder =))

2009-10-22 // 07:12:03

oj vad stor du är redan!! Blir nog en stor bebbe SD

2009-10-25 // 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback