mage och hår


Nu har det bakats lussebullar, som det kommer bild på sen. Det har även tonats hår och ovan ser ni resultatet. Lade i en mörkare brun färg som ser mycket rödare ut i annat ljus, den skiftar riktigt fint.
Dessutom har jag fixat mina ögonbryn. Jag klarar nämligen inte av att noppa dem längre, så köpte såkallade ögonbrynsknivar som i princip är rakblad på ett handtag som funkar perfekt! Jag slipper den extrema smärtan av att noppa och detta går dessutom mycket snabbare.
Sedan har jag också målat naglarna, som ni kanske kanske ser på den vänstra bilden. Röda tippar blev det allt.

Nöjd är jag nu när jag sitter och ser på Idol i soffan!


Gud vad snyggt det blev!!

2009-10-03 // 17:29:56

supersnyggt hår! du passa i det

2009-10-04 // 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback