långa nätter



Hej älskling, hoppas du har det bra där inne i mammas mage.
Nu börjar du bli stor där inne. Ja tänk, du är längre än 30 centimeter från toppen av ditt huvud ända ner till fossingarna. Det är otroligt att förstå fortfarande att du växer där inne, att min mage är ditt hem nu. Jag säger inte att jag inte märker dig, det gör jag verkligen inte, för nu rör du dig i mig mer än någonsin. Inte bara i magen menar jag då, utan också i mitt ständigt växande mammahjärta.
Det enda jag ser när jag blundar är bilder av dig, hur du kommer vara och se ut. Det hela blir mer och mer verkligt desto oftare jag ser och känner dig röra dig i min mage.
Jag är väldigt orolig fortfarande, för jag är rädd för att du inte ska överleva. Ändå blir jag besviken när jag vaknar om natten och du gör dina gymnastikövningar. Men bli inte rädd och slut, för då skulle jag oroa mig ännu mer. Så fortsätt väcka mig om nätterna, jag blir egentligen bara glad. Jag har vant mig nu och ser istället till att njuta, smeka över magen och njuta av dina allt hårdare rörelser.

Din pappa och jag längtar efter dig, men ha inte bråttom ut.
Jag älskar dig.


» Finni

Låter bra! Vi hörs då :) Btw jag har hittat en sådan barnvagn jag vill ha på blocket som är ett år gammal och för 6000 ist för 10250 som dom kostar idag! Kap? :)

2009-10-07 // 12:04:36
» Finni

Haha äsch! Den är begagnad, och det känns fan bättre än att lägga flera miljoner :D

2009-10-07 // 12:10:09

gud vad jag saknar min bebismage :(

2009-10-07 // 12:55:18
» anna

du skriver alltid så fint om din och max lilla mini! blir alldeles varm när jag läser :)

2009-10-07 // 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback