knäppa drömmar

Drömde inatt att jag hade fått vår lilla dotter. Vi var hemma hos någon och hälsade på, och så blev det dags för matning av min prinsessa. Jag ammade henne vid ena bröstet och sen helt plötsligt ställde hon sig upp och gick därifrån på stapplande fötter. Jag ryckte inte ens på axlarna.
Några minuter senare kom jag på att jag var tvungen att hålla igng mjölkproduktionen så jag gick in på toaletten och började "tömma" det andra bröstet, såsom en barnmorska på mässan vi var på för några veckor sedan visade att man skulle. Det sprutade något oerhört, haha! Så jag började tömma det andra bröstet också för det "kanske var bäst så". Jag satt alltså på toalettstolen och tryckte på mina egna tuttar och det sprutade mjölk över hela väggarna.

Det finns verkligen ingen gräns för hur knäppa drömmar man kan ha!



Hahahaha.


» Luisa

Hej klara :) Det är klart jag kommer ihåg!

Tack och grattis själv till graviditeten!

Jag har gjort ett inlägg med lite tips,

inte så mycket men hoppas det hjälper :)

Om du undrar något är det bara att fråga!

Lycka till!

2009-10-14 // 23:45:00

Man drömmer mycket konstigt när man är gravid :P När beräknas bebisen komma?

2009-10-15 // 07:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback