hylla de positiva

Jag läser din blogg med beundran i mitt hjärta. Du verkar vara en så stark person, som har ett hjärta så fullt med kärlek att du kommer bli världens bästa mamma. Det vet jag. Trots att jag bara har följt din blogg ett tag, så märker man direkt hur mycket du älskar Mini. Hon kommer bli världens lyckligaste barn, som får ha dig som mamma. Jag har alltid sett upp till unga mammor, och personer över lag, som ger sig tusan på att göra något bra och faktiskt gör det. När man själv går runt och bara gör ingenting blir man så varm inombords när man ser personer, som du, som vågar vara den ni är och fatta ett så stort beslut att skaffa barn oavsett vad resten av världen tycker. Jag beundrar er. Både dig och Max. Ni kommer bli världens bästa föräldrar. Det är personer som du som borde anses vara en förebild, både för unga och vuxna.

Tusentals kramar, Tess


Det slår mig att du Tess måste vara en oerhört stor människa själsligt. Det krävs ett vackert inre för att kunna berömma andra, speciellt de man inte känner. Jag anser att det är alldeles för få som gör som du gör, och jag blir lika tagen och rörd varje gång någon spiller ut sina vackra ord till mig här.
Jag blir så lycklig när folk andra än mig själv tror på att jag kan vara den bästa av mammor för Mini. När folk ser min potential som jag själv faktiskt vet att jag har!
Du är en vacker människa som jag är fullt övertygad om att du skänker glädje och kärlek till alla de som är i din närhet, och att även du kommer bli en utomordentlig mamma om du någon gång även du bestämmer dig för att skaffa barn.



» Tess

Ibland bubblar alla tankar över. Och jag är så glad att det gör dig glad att höra det också! Jag håller tummarna för er, och det är riktigt spännande att genom bloggen följa med litegrann på er resa :) Kram på dig och dina fina lilla familj <3

2009-10-03 // 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback