har ni sett!?

Har ni sett nedräknaren till höger? Det är nu bara 90 dagar kvar tills vår prinsessa är beräknad att komma. 90 dagar är tre gånger 30 vilket är ungefär en månad. Tre månader! Det är ju lite! Jag har nu varit gravid i sex månader redan, och tänk så fort de sex månaderna gått.
Nu kommer jag dessutom ha min beskärda del att göra fram tills dess att hon kommer. Jag ska flytta, fylla år, ha middag för alla mina nära och kära, fotograferas med magen, Max fyller år, skolavslutning, julafton, nyårsafton!
Det kommer bara att rusa förbi dagar och jag kommer inte kunna fånga dom, förstår ni vad härligt? Jag vill bara att allt ska börja nu, jag är redo för min dotter, jag är redo att vara mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback