gravidfotografering

En kompis kompis ska om ungefär en månad fota mig med Mini och Max. Jag har tänkt mig kärleksfulla bilder med mjukt varmt ljus. Med skira tyger och leenden har jag tänkt bli fotad. Dessa bilder vill jag sedan förstora upp och rama in och sätta upp i vår lägenhet.
Jag vill ha så mycket av graviditeten förevigad som möjligt, och hoppas att dessa bilder som ska tas blir de finaste som jag kan visa i all evighet.




sv: Okej jag förstår. Ja men kanske senare än 30 okt då? :)

Ja ena tjejen har det www.januaribebis.blogg.se

Kram

2009-10-16 // 23:20:36
» Luisa

Jo det är riktigt skönt att flytta till eget faktiskt! Jag bytte till bergholm i bagis :p men jag gick bara där en halv termin sen flyttade vi till Haninge så då började jag i ennu en ny skola.

Vilken skola bytte du till?

2009-10-17 // 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback