give me a break

Inatt har jag sovit till och från i ungefär sex timmar, sen var det dags att gå upp. Jag har varit upp och kissat tre gånger. Jag vet inte vad det är men ingen ställning funkar som sagt..
Så nu sitter jag helt död i skolan och väntar på att mina sista lektioner ska ta fart så att jag kan komma hem och vila mig lite, ögonen går i kors på mig nämligen.

Mini bökar runt där inne som om hon jagar sin egen svans. Ja förhoppningsvis har hon ju ingen sådan men ni förstår poängen. Ena sekunden är hon på högra sida och boxar, för att i nästa sekund trycka ut en hand eller fot till vänster.

Nu är det bara en vecka kvar i skolan, sedan är det lov! Det ska bli så skönt att bara mysa under lovet och räkna ner dagarna till den stora flytten.



Ah... jag känner så igen mig, det e fruktansvärt drygt på nätterna när man e så trött osså kan man inte ligga bekvämt på nått sätt. Jag byggde upp tillslut med kuddar och fler täcken så jag låg inknölad.. men då e det ju det att man ska upp och kissa ja, då får man göra om allt... huga. Jag lider med dig. Och du e så stark som orkar med skolan! jag är så impad..



Va skönt att ni har lov, och det är ju då vi kommer ner väl.. :) Längtar!



Kraam

2009-10-19 // 16:07:42

jag lider verkligen med dej. det är precis samma för mej.

när det gäller sovställning så prova ligg på sidan. då med en massa kuddar och filtar bakom ryggen och en kudde att lägga magen på. kan också hjälpa att lägga en kudde under ryggen om du nu inte sover på sidan.

2009-10-19 // 17:44:16

Jobbigt :) Men men bara 92 dagar kvar nu :D Inte länge alls. Hur går de med foglossningen förresten? Har du några känningar alls`?

2009-10-20 // 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback