fullt upp

Gårdagen spenderades med att packa saker som jag skall få med mig i flytten av Ingela. Det blev en hel del, bland annat massvis med sängkläder.
Idag har jag varit hos barnmorskan. Alla mina värden var fin fina, förutom järnvärdet som var lite lågt. Mini's hjärtljud var bra och mitt sf-mått låg på 26 cm vilket var precis på medelkurvan. Så släng er i väggen alla ni som påpekar att jag är enorm för just denna vecka, jag bär helt enkelt mycket framåt sa min barnmorska.

Nu är jag hemkommen igen och har packat in varor i kylskåpet för frukost imorgon. Ska lite smått börja plocka ihop, jag vet bara inte vad jag ska börja med att packa. Kläder? Papper? Skor? I-landproblem, verkligen.

Imorgon går jag in i ny vecka förövrigt!! Då går jag in i vecka 29, helt galet.


Jag vill se en ny magbild. Tycker du är så vacker med magen:) Gud vad spännande att det börja närma sig med inflyttning, du får visa massa bilder när nu möblerat:D

2009-10-29 // 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback