en lång dag väntar

Nu ska jag snart iväg till skolan, och spendera heeeeeeeeeeeeela långa dagen där. Segt en fredag säger ni, ni skulle bara veta säger jag.
Jag funderar på att försöka fixa någonstans att ta en tupplur runt lunch för jag blir så trött så ögonen hänger som ihåliga kakburkar på mig runt tre. Som en gravid zombie lunkar jag fram och tillbaka, eller aa okej, jag vaggar väl mest.
Morgonironi är toppen, eller vad tycker ni?

Ibland slår verkligheten till mig, rakt i solar plexus och jag tappar givetvis andan. Jag ska flytta hemifrån, det ska bli så skönt så det känns fortfarande overkligt. Jag kommer inte förstå det förräns det händer.
Jag ska bli mamma. Även om jag ser kulan som växer på magen så är det fortfarande ofattbart för mig.



» Tess

Hej Klara :) Jag har följt din blogg ett tag nu, och du verkar vara en riktigt klok och härlig tjej. Jag har även läst inläggen gällande din "mamma", och undrar om jag skulle kunna få prata med dig om en sak. Det hade betytt jättemycket för mig, men jag förstår självklart om du inte har tid nu när du har mycket på gång i ditt eget liv. Jag skriver min mejl med denna kommentaren, om du orkar får du gärna svara dit. Många kramar, Tess

2009-10-10 // 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback