vilket flyt, peppar peppar

Tjugo i tio igår kväll dök det upp en annons på en spjälsäng på Blocket. Jag ringde. En halvtimme senare satt jag hemma och monterade ihop en spjälsäng till vår dotter! Vilket flyt va?

Nu har jag hittat en superfin vagn från 2008 på Blocket också. Den ser så gott som oanvänd ut på bilderna. Jag har mailat och frågat om jag får komma och kika på den, så att man kan kolla ordentligt hur fräsch den är. Det är en Brio Duo vagn, precis en sådan jag vill ha och blivit rekommenderad av min kusin Johanna. 2500 kronor går den loss på vilket känns extremt värt då en sprillans ny kostar 5400 kronor. Men vi får se om jag får svar..
uppdatering: jag fick tag i de som säljer vagnen och ska kika på den imorgon! vad tycker ni? Det är en Brio duo, från 2008.


Nu; middag med min man.


Toppen Klara!



jättefin spjälsäng, och bra att man kan justera höjden, det e ett måste nästan.



Och att du hittat en vagn, kanske.. hoppas den är fin isåfall.. vilket färg e den? Kraaam

2009-11-23 // 19:49:26

Tycker den såg superduper fin ut! Gå annars in på Annaaxel.se , där har dom fina Duovagnar, 3000 flr en ny:) Kram

2009-11-23 // 21:10:45

Vilken tur med spjälsängen :) & vagnen är jätte fin :) Kram

2009-11-23 // 21:18:35

Jag tyckte att vagnen som du hade såg helt okej ut. Den var väl bara suffletten som var lite solblekt eller? Om jag var du så hade jag nog hållt hårt i varje peng. :)

2009-11-23 // 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback