tråkigt men skönt

Som tidigare nämnt så sover jag fruktansvärt dåligt. Det tar lång tid att somna, och sen vaknar jag när Max bestämmer sig för att gå och lägga sig, och måste då göra om hela proceduren. Mini härjar i magen hela natten och kissblåsan har inte den största av platser när det ligger en tvåkilosbebis där inne.
Dessutom så snarkar Max, och pratar i sömnen!
Så inatt sov Max på soffan, för han skulle bestämt vara uppe mycket längre än mig.

Så hur har jag haft det inatt? UNDERBART! Jag sov hela natten utan att behöva gå upp och kissa, jag somnade igårkväll och vaknade kanske bara en gång inatt så vitt jag vet. Nu är jag utvilad.

Det är tråkigt att inte kunna sova med Max, för även om han är odräglig i sömnen är det ju så mysigt. Men denna natts sömn behövde jag, så nu är jag pigg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback