tack tack tack

Sitter nu i skolan och har gått igenom de mail jag fått under de senaste dagarna. En massa fina gratulationer har jag fått!
Tack till alla er som gratulerat här också. Jag hade en perfekt födelsedag igår.
På morgonen blev jag överraskad när min pappa och lillasyster satt sig i bilen och kommit ut till oss. Jag blev väckt med sång och tårta.
Min älskade pojkvän lyckades bra med att hålla det hemligt.
Efter att pappa och syster gått fick jag den dunderfrukost jag önskat mig av Max. Det var allt från nybakta varma baguetter med ost och grönsaker till oboy, juice och nykokta ägg. Som sagt, vad skulle jag göra utan Max?

Sen gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan på min begäran. Där strosade vi lite, jag köpte mig nya underkläder från h&m; en amningsbh som var ovanligt fin jämfört med alla andra. Köpte även två mössor och några strumpor till Mini.
Sen åkte vi hem och städade och hade det mysigt tills dess att Max föräldrar+syster och min pappa och syster kom igen och fikade med oss.

Jag fick så fina presenter och jag är så ytterst tacksam för alla de jag har i min närhet.


Mest av allt vill jag tacka Max som köpte mig en tunn fin guldkedja som jag nu kan bära min ring på och för hur snäll han var mot mig hela dagen igår. Det var nämligen inte bara min födelsedag utan också vår ettårsdag som rinbärare eller vad man nu ska säga.

Kvällen avslutades med marängschwisch och mys i soffan.


Imorgon får vi internet hem! Mellan 8 och 12 kommer det en tekniker som ska installera nya uttag. Så imorgon eftermiddag är bloggen up and runnign som den ska.



Åhh grattis i efterskott, jag tänkte på dig och skulle gå in här gratta men glömde totalt de! Vilken mysig dag du verkar fått iallafall:) Kram

2009-11-17 // 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback