skola, möte sedan Idol

Om 50 minuter ska jag iväg till skolan för att gå på min enda lektion. Efter det tror jag att jag ska ha utvecklingssamtal med min mentor. Sen ska jag tillbaka hit till Alvik för ett möte som tar drygt en timme. SEN, hihi, massa sen, ska jag hem och städa inför ikväll.
Min lillasyster kommer nämligen ikväll, hon ska äta och sova här. Så jag, Max och syster ska se på Idol, äta godis och mysa. Min söta söta lillasyster ska sova hemma hos oss, i min lägenhet. Det är märkligt hur saker kan ändras så pass fort som de gjort under de senaste 8 månaderna.

Och för er uppmärksamma; ja jag ska städa och fixa lägenheten, vilket betyder bilder till er söta på vår lya! Det ni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback