pissdag

Jag har vaknat för ett tag sen, och jag vet redan att denna dag kommer vara förfärlig.
Jag är trött på skolan, vi göööör ju ingenting! Jag ber konstant om att få extrauppgifter inom olika ämnen, men får aldrig någon respons av våra lata lärare! När en elev ber om extrauppgifter borde dom väl kunna ta tummen ur och ge några skriftliga eller i alla fall en extra bok att läsa!

Dessutom är jag så fruktansvärt trött hela tiden. Jag sover knappt någonting, jag vänder och vrider mig och får ont hela tiden. Vår dotter sover knappt uppenbarligen!
Sen, när jag går som en zombie vaken om dagarna får jag ont vad jag än gör! Igår var jag tvungen att ställa mig upp under lektionen för att jag inte kan sitta så länge.
jag får ont av att sitta, ont av att ligga, ont av att halvligga och ont av att gå. KAPA MIG PÅ MITTEN SÅ ATT JAG SLIPPER SKITEN.

Jag är så utled på att vara gravid nu. Allt blir värt det när hon reagerar på att jag stryker magen eller pratar me henne. Men det är besvären som jag är så trött på, kan man snabbspola tills januari!?


Så idag kommer suga, jag ville bara dra täcket över huvudet när jag vaknade ensam i sängen imorse, aldrig gå upp. En dålig dag.


» Tova

Usch då!

men visst har man dåliga dagar ibland, tur att de tar slut förr eller senare bara...



och snart är det ju helg :)

kramar

2009-11-19 // 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback