morgonen är min sovtid

Eftersom jag knappt sover om nätterna funkar det rätt bra när jag har sovmorgon i skolan för då kan jag ta igen den missade sömnen på morgonen, för då kan jag sova.
Så nu sitter jag nyvaken i lägenheten och har precis ätit frukost. Klockan tio över ett börjar skolan och då har jag bara en lektion.

Till er som frågar om bilder på lägenheten, det kommer jag lovar! Imorgon kan det säkert komma upp bilder på vårat lilla krypin. Allt är inte klart ännu men det mesta står på sin plats, det är mest bara småfix kvar. Nu har vi till och med ett köksbord, härligt nog. Så håll ut, imorgon kan jag knäppa bilder.


Vad tror ni att vi har för kön i magen? :)

2009-11-05 // 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback