memory lane

Nu har jag vaknat, och lyckats dra på mig halsont under natten. Det är som en liten boll med ont som envisas med att sitta i min hals. Vilken förbannad tajming.

Igårkväll låg jag och Max och pratade gamla minnen om hur det var när vi träffades de första gångerna. Vi pratade och var vakna alldeles för länge. Det är underbart att vi fortfarande har saker att prata om, och det i massor. Visst kan vi vara tysta också, vilket även det är skönt, men vi har ändå saker att prata om, jag och min man.

Dessutom fixade vi supermycket här hemma igår! Pappa kom förbi med verktyg som vi saknade och hjälpte oss lite. Sen när han och syster åkr fortsatte jag och Max av bara farten, det blev hyllor, lampa i hallen, draperi i köket och städning. Nu börjar det defnitivt arta sig här hemma, tur att vi är så händiga som vi faktiskt visat oss vara!


Idag är det skolan, toppen.. Har två lektioner och efter det ska jag gå och kika på lite tyg på någon bra tygaffär som finns vid hötorget tydligen. Vi får väl hoppas att jag hittar något fint!



En sådan kväll hade jag och Adde också häromdagen, vi var tvugna att sova då vi skulle upp tidigt men vi envisades om att inte kunna sluta prata om när vi träffades, det är mysigt! Sedan får man tillbaka den där pirriga känslan som man hade när man fick första kyssen. Krya på dig!

2009-11-30 // 09:09:04

Man? Har ni gift er?

2009-11-30 // 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback