lördag förmiddag..

..och jag sitter nyduschad hemma i en tom lägenhet.
Igår lagade jag middag till Max och hans kompis, vi såg på Idol och tog det lugnt, alla gjorde det förutom Mini såklart som tycks älska att trycka ut en fot på min högra sida. Det syntes mer tydligt än någonsin igår!
Max var helt död eftersom att han tog vaccinet igår, han fick feber, yrsel, huvudvärk och mådde illa. Han hade riktigt ont i armen också. Tyckte så synd om honom så vid varje ljud han gav ifrån sig inatt vaknade jag och strök honom över pannan och ryggen. Har vakat som en liten hök över honom.

Nu har jag som sagt tagit en välbehövd dusch, och sitter som en blöt hund i sängen. Känner mig seg och vet inte vad jag ska göra under dagen. Ska till Ingela(ja, någon dag kommer del 4) och hämta lite saker senare, tills dess ugglar jag väl här hemma.


Ny magbild kommer under kvällen förhoppningsvis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback