intensivt!!

Hela gårdagen spenderades åt flytt. Max och hans två kompisar hyrde släp och körde sakerna medan jag och Sanne var i lägenheten och ordnade med allt. Herregud vad vi slet. Fort gick det och i slutet av kvällen kunde jag och Max inte göra annat än att stupa i soffan, sucka och bara le åt att nu har vi vårat egna hem!
Vi somnade som två små barnrumpor vid halv ett inatt efter att ha hållit igång sedan klockan nio på morgonen.

Imorse åt vi vår första frukost här i lägenheten, så surrealistiskt men ändå så självklart!

Nu ska vi snart äta vår första middag, det blir kycklingspett i jordnötssås med ris till. Älskling var söt och köpte chips och dipp så det ska vi äta till efterrätt.

Jag är så lycklig, det känns som om jag drömmer. Allt som saknas är vår lilla dotter som ska fylla väggarna med bebisskrik och mys. Det är konstigt hur allt kan bli perfekt.


» Tova

Åh, vi flyttade ju också för någon vecka sen :)

så himla jobbigt men så värt det i slutändan!

I början känns det veerkligen konstigt att inse att det är HÄR MAN BOR NU, ingen återvändo liksom :)

och precis som du säger är det bara lilla bebisen som saknas nu... kan inte fatta att det är detta golv han kommer krypa på i framtiden, hehe...

2009-11-01 // 20:10:44
» Frida

Vilket mysigt inlägg :) Hoppas allt går bra för er i nya lägenheten och med den kommande bebisen :)

2009-11-02 // 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback