intensiv dag

Imorse gick jag upp och åkte till skolan. Gick på min första lektion, hade arbetstid på den andra. Gick och såg på barnvagnar, igen! Max mötte mig där och vi diskuterade fram och tillbaka, vi har nästan bestämt oss på en helsvart Brio Happy.
Sedan åkte vi till farsta där vi gick till barnmorskan. Idag i vecka 32+0 låg mitt sfmått på 33.5. Jag ligger fortfarande högt på kurvan men fortfarande under den översta. Alla mina värden var bra och bäst av allt: ÄLSKLINGEN HAR VÄNT SIG MED HUVUDET NEDÅT! Jag kände mig så lättad. Hjärtljuden låg på 148 denna gång. Jag ryser varje gång jag får höra hennes hjärta. Maxen satt och log.
Sedan skynda skynda tillbaka till skolan, engelska i en timma. Möte med lärare som var extremt feg, lång historia. Sedan möte med rektorn angående skolgången, vilket gick någorlunda bra.


» emma

Hej! jag undrar om ni bestämt något namn ännu? eller om ni minskat listan på tänkbara namn? :) :) det ska bli så kul att följa er genom bloggen även när eran flicka är född:) kramar emma

2009-11-26 // 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback