inkomna frågor

Har du bott i bromma innan? om inte, vart bodde du innan?
Jag har inte bott i Bromma innan, har bott hela mitt liv söder om stan. Jag föddes i Tallkrogen(farsta hållet) och bodde där tills jag var ca 6, sen flyttade vi till Skarpnäck i några år, och efter några år flyttade vi tillbaka till Tallkrogen.


Har du tänkt på vilken skola ditt barn ska gå i? blir det äppelviksskolan eller alviksskolan?
Riktigt så långt har jag inte kommit ännu, vi vet ju inte ens om vi bor kvar här när lilltjejen är 6-7 år. Men jag får helt enkelt se mig om. Jag vill gärna ha en skola som är väldigt öppen, där elever får mycket utrymme och hjälpsam redovisning. En trygg skola helt enkelt.

Vad gör Max för något?
Max går tredje året på gymnasiet nu, eftersom att han bytte linje efter ettan. Han går fordonslinje på en svinbra skola. Är riktigt stolt över honom.
Vad tänker han isåfall göra efter skolan?
Han är erbjuden jobb direkt efter skolan så han kommer att börja jobba med en gång när han slutat, som det ser ut nu.

Vad ska eran dotter heta i efternamn?
Som det ser ut nu kommer hon att få ett av Max efternamn, men det är inte helt klart ännu, definitivt en pågående process.

Jag undrar om ni bestämt något namn ännu?

Det där med namn är klurigare än vad man tror, herregud vilken djungel. Men kan uppdatera listan lite i nästa inlägg så ska ni få se hur "långt" vi har kommit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback