giftermål?

Fick en fråga där någon undrade om jag och Max är gifta.
Nej det är vi inte. Jag kallar honom "min man" för att han är just det, man. Vi får se om vi någonsin gifter oss, men jag hoppas lite på ett drömbröllop någon dag.


» Alina

Tack :)

haha ja självklart, själva vagnen kostar väl runt 6000, det är både sitt och ligg vagn. Men istället för att köpa en mjuklift i så valde jag att köpa en hårdlift som kostar typ 2000 och inlägg till den och lite sådär så för mig gick det på 9500 kr.

Den är jätte lätt att köra och liten. Perfekt för mig eftersom jag är så kort och inte har så starka armar :P

Sen är det den 4 barnvagnsaffärer rekomenderade om man går långa promenader i skogsmark och grus och snö och sådär. Vilket jag kommer att göra eftersom jag har hundar. Men den är inte lika lätt att gå med i stan eftersom det inte är svängbara hjul. Men annars är den perfekt tkr jag :)

Den har stor plats för bebis fast jag har ju lagt i fårfäll och inlägget över så för mig blir det inte så jätte stor plats men utan fårfäll blir det större :)

När har du bf nu igen? :)



Kram

2009-11-30 // 20:28:17
» Alina

Vad roligt :D

2009-11-30 // 21:40:12

Vad gulligt :) Jag brukar kalla min kille för "min kille" fast vi är gifta ;) hehe Såde t där gör man ju som man vill :D



KRAM

2009-12-01 // 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback