FRÅGOR!

Nu när jag varit borta ett tag kan vi köra en frågestund. Ni kanske undrar något?
Så ställ era frågor så svarar jag när jag fått in ett par.


hej klara! jag har sett din blogg några gånger genom finnis blogg. du kommer bli en underbar förälder. du har nydligen flyttat till alvik, har du bott i bromma innan? om inte, vart bodde du innan?

har du tänkt på vilken skola ditt barn ska gå i? blir det äppelviksskolan eller alviksskolan?

min ena dotter har gått i alvik och den andra går just nu i äppelviken, jag skulle därför rekomendera äppelviken av erfarenhet. sen har båda mina döttrar gått i ålstensskolan men smedslättsskolan ska tydligen vara en lugnare och tryggar skola! lycka till, kram

2009-11-18 // 20:27:42

http://severkligheten.blogspot.com/

2009-11-18 // 20:49:49

jag håller helt med tidigare inlägg om vilka skolor som är bäst, dock föredrar jag friskolor framför kommunala. smedslätten är en liten och personlig skola, och det finns ju en anledning till att alla kungabarnen gick där! :)

2009-11-19 // 01:12:52
» n

vad gör max för något? går han i skola?=) eller jobbar han? om han går i skola, vad tänker han isåfall göra efter skolan? vad ska eran dotter heta i efternamn?=) bådas efternamn?

2009-11-19 // 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback