den nya planen

Tanken har fram tills nu varit att jag ska tillbaka till skolan nästa höst, då Max ska vara pappaledig. Det har ändrats en smula nu i och med att Max behöver jobba minst ett halvår på det jobb han blivit erbjuden innan han kan vara pappaledig.
Därför är nu planen istället att jag är mammaledig ett år. Alltså från Januari 1010 till Januari 2011. 2011 ska jag avsluta skolan, läsa de cirka 400 poängen jag kommer att ha kvar. Då kommer alltså Max vara pappaledig i ungefär 4 månader, och efter det får prinsessan börja på dagis. Då är hon ett år och fyra månader. Lite tidigt tycker jag, hon är ju så liten! Men vi får försöka kompromissa och se till att hon får korta dagar på dagis.

Så detta är den nya planen som känns riktigt bra. Nu längtar jag till mammaledigheten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback