bullmamma med barn på höften

När jag tänker framåt tänker jag mig en söndagsförmiddag i mitt hem. Där bor jag med mina barn och vi bakar och blir mjöliga och köket ser ut som ett bombnedslag. Våra gäster kommer och jag öppnar dörren i rufsigt hår med ett av mina barn vant på höften.
När folk frågar mig hur jag vill att framtiden ska se ut, är mina enda tankar på att jag vill att min familj ska må bra, ska känna sig säkra och lyckliga.

Naivt kan tänkas, men man måste sikta högt..


Håller med dig, man är väl bara människa (:

2009-11-08 // 21:46:01

Precis så känner jag med, längtar tills den dagen jag också får bära ett mirakel. Hoppas allt är bra med dig och att ni har tagit er igenom flyttstressen! Kram

2009-11-09 // 10:33:16
» Alina

Stephanie :)

2009-11-09 // 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback