äntligen

Nu har vi internet här hemma! Så skönt, sjukt nog.

Jag har precis kommit hem från skolan och sitter nu och kollar på vagnar på nätet. Ja, jag är sugen på att ha en helt ny vagn. Jag fick pengar i födelsedagspresent och vill väldigt gärna ha en ny vagn.

Jag är inne på Brio happy och emmaljunga duo smart combi. Någon som har erfarenhet av de två eller kanske vet någonstans där de just nu säljs billigt?


Den som ni fick var ju jätte fin :)

Vad ska ni göra med den då? :O

2009-11-18 // 16:25:29

Hejhej!



Jag har ingen personlig erfarenhet av just de två vagnarna, men jag vet att Emmaljunga har en underbart bra kvalité på sina vagnar :) Dom håller verkligen jätte länge! Vi köpte en Emmaljunga sulky för ca 14 år sedan, som fortfarande är i bra skick, trots att vi mest har använt den som "lastvagn" de senaste åren ;P



Ha det jätte bra! :) Kram

2009-11-18 // 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback