ang. barnvagn

OM vi skaffar en ny vagn så kanske vi säljer denna vi har på blocket.
Men det är inte sådär superaktuellt, förutom att jag verkligen vill ha en ny. Jag kollar runt efter en ny suflett till vår vagn vi har nu. Hittar jag en som passar så behåller vi nog den vi har.
Det är superfjantigt jag vet, egentligen, för vi har ju en vagn. Men jag vill ju så gärna ha en ny vagn för våran älskade prinsessa.


» Lydia

Jag tror inte hon kommer må bättre av en ny barnvagn. Det verkar smartare att behålla den ni har, pengarna kommer ni behöva till annat!

2009-11-18 // 17:22:32
» allie

jag håller med lydia. ni kommer behöva pengarna till massa andra saker. för dom pengarna kan ni ju skämma ut prinsessan med andra saker :) lycka till!

2009-11-18 // 20:30:55
» lamo

Gör absolut som DU SJÄLV KÄNNER, vet själv hur viktigt det var för mig att ha en helt ny vagn till mitt/mina barn, men med åren vet man ju vad man skulle ha kunnat använda de pengarna till. Små barn inga utlägg, stora barn stora utlägg eler hur äre man säger...eller?

2009-11-20 // 01:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback