inneboende i min mage

Jag var så vacker den dagen. Jag hade på mig en vit klänning med guld detaljer, jag hade vågigt solblekt hår till mitt nysminkade ansikte. Jag var så vacker. Det var en så vacker dag, med leenden, en guldig sol och med ett sinne lätt som en fläder.
Mitt hjärta visste, för nu var jag inte längre ensam. Jag darrade på handen och tryckte mig nära min älskades kropp när vi fick reda på att vi inte längre bara skulle vara två.
Nu visste jag att inom några månader skulle jag se mitt hjärta springa utanför min kropp varje dag, jag visste att nu var det inte bara jag längre, jo för nu hade jag en inneboende i min tidigare släta mage.


Tack! Tycker jag med ;)

2009-06-26 // 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback