vilket skämt

Jag borde ha vetat att igår skulle det inte bli mycket skrivet då det inte fanns någon tid för datorn. Vi fixade med badrummet nere, handlade virke och höll på, inte mycket tid där för annat inte. Sen begav det sig hem till Max där jag började göra mig i ordning för "festen" som grannen skulle ha. Det var länge sedan jag lade ner mer än 5 minuter på att göra mig i ordning så igår kände jag mig fin, för en gångs skull.
Det är ännu bara några få som vet om Mini i magen, så jag fick erbjudanden om alkohol och alkohol dit, fick tänka på att magen inte skulle synas och så. Egentligen vill jag att hela världen ska få veta om knoddis men jag känner att jag vill vänta till RUL för då vet jag om bebisn fortfarande lever, det känns fortfarande så osäkert.
Det är inte trevligt att se folk succesivt bli mer och mer påverkade, det äcklar mig. Det var en trevlig kväll men jag gav mig vid 12 då jag gick hem och la mig.

Idag är Mini 12 veckor och fem dagar gammal. Om bara två dagar går jag in i vecka 14! Då är det sex veckor tills jag har gått 20 veckor, cirka halva graviditeten.

JUST DET JA! Igår när jag skulle sova låg jag halvt på mage halvt på sidan om någon förstår, och då fladdrade det till i magen, som om bebis tyckte att det blev så trångt därinne då! Jag vet inte om det stämmer men jag vill ju såklart att det ska göra det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback